ארונות ופתרונות אחסון

לא משנה כמה פעמים תסדרו ,תכניסו למקום ותחנכו את הילדים  לסדר וארגון, תמיד החדר נראה מבולגן, אם בחדר שינה או בחדר משחקים הילדים שלנו תמיד יצברו עוד ועוד משחקים ופריטים שעושים לנו רעש ובלגן בעיניים.
אז מה עושים ואיך גורמים לבלגן הזה להיכנס לסדר.

  • ארונות – ארונות הם לא רק לבגדים ,בכל חדר שינה יש היום ארון אם קטן או גדול הוא קיים, הרבה פעמים אנו לא משתמשים בכולו בטענה שזה לא נגיש ולא נח ובכלל זה ארון בגדים ולא למשחקים. אז כאן נפריך טענה זו, ארון בגדים יכול לשמש גם לאחסון של צעצועים. בבניה נכונה של הארון היוצרת הפרדה בין חלקו העליון לתחתון ניתן לאחסן את כל הבלגן במקום אחד בנוסף ניתן לתכנן מראש את חלקו הפנימי של הארון עם כמות של מדפים שיכולה להשתנות עם השנים וכך ליצור את האפשרות לאחסון של בגדים לקטנים ולמבוגרים באותו הארון.

 

  • מדפים- מדפים פתוחים הם מאוד יפים ומעוצבים במיוחד עם יש להם "כתם צבע" של מעצור ספרים מיוחד, על מדפים אילו רצוי למקם ספרי קריאה וחפצי נוי, את החוברות והמחברות הרכות והלא אסטטיות עדיף להכניס למגירה, מדפים אילו חוסכים הרבה מקום מכיוון שהם נתלים על הקיר.

 

  • מגירות- כעת נפריך עוד אמונה שבתוך מגירות לא ניתן לאחסן הרבה. אם זה יחידת מגירות שממוקמות מתחת לשולחן הכתיבה בהן רצוי להכניס את כל ספרי וחוברות בית הספר, גם במגירות של המיטה שנראות צרות ולא עמוקות, תתפלאו כמה ניתן להכיל במידה שמעצבים נכון את המיטה .ספריות פתוחות הן הפתרון לאחסון של משחקים וספרים הבעיה היא שהן תופסות הרבה מקום משטח החדר ולאחר מיקום מיטה, שולחן והארון  לא נשאר להן מקום. לכן ביו-יו ילדים המציאו פתרון נהדר למיקום הספרייה, מצמידים אותה על דופן הארון. כך גם חוסכים מקום וגם הכניסה לחדר הופכת למעוצבת, לא רואים יותר את דופן הארון המגושם והגבוהה אלא ספרייה פתוחה מעוצבת עם מעצורים צבעוניים ועם בובת, ספרים וסלי אחסון שבהם ניתן להכניס את כל חלקי הלגו ובתי הבובות הקטנים.

בקיצור אסתטיקה ארגון ,תכנון מוקדם ועיצוב נכון הוא הפתרון לבלגן בחדרי הילדים שלנו.

ארון לחדר ילדים עם אחסון פתוח
רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם