מיטת מעבר – כן או לא?

אז הילד התחיל לקפוץ ראש ממיטת הלול?!!, זה הזמן לעבור למיטת נוער.
מיטת נוער נשמע קצת גדול לקטנצ'יק בן השנתיים , אבל זו מיטה שכבר תלווה אותו לכל החיים.
יש האומרים שעדיף להתחיל עם מיטת מעבר, אבל למה להוציא כסף על עוד מיטה זמנית שתשרת אתכם רק לעוד שנתיים.
מיטת מעבר, מידותיה זהות למזרן של מיטת התינוק (הלול) רק בגובה נמוך של מיטת נוער
לכן היתרונות הן שהילד לא יכול להיפגע במידה ויורד לבד מהמיטה ועדין ישן בלילה במיטה קטנה ותחומה כמו שהוא רגיל.
אך הבעיה במיטת תינוק היא לא רק הגובה  אלא גם הגודל ,במיטת תינוק כשהילד מסתובב מתוך שינה הוא יכול לקבל מכה בראש מדופן המיטה ואת הרגל הקטנה אתם מוצאים בבוקר  מחוץ למיטה או תקועה בין סורגי הלול כשהוא שוכב לרוחב המזרן מה שאומר שהמיטה פשוט קטנה לילד בן שנתיים ובדיוק כמו שעברתם בגיל 3 חודשים מעריסה למיטת תינוק צריך כעט לעבור ממיטת תינוק למיטת נוער.
נכון שהקטנצ'יק עדין רחוק מלהיות נוער, אך המידות של מיטות הנוער (190X90) מתאימות יותר ממידות מיטת התינוק או המעבר (70X140).
החיסרון היחידי במיטת הנוער לילד בן שנתיים הוא שבהחלט המזרן גדול על מידותיו ואין את התיחום המקיף ששומר ומגן גם מפני קבלת מכות כשהוא מסתובב מתוך שינה וגם מההרגשה של הגדול הקצת מפחיד.
אז מיטת נוער יכולה לשמש אתכם מגיל 2 ועד אין סוף? ואיך בכל זאת פותרים את עניין הפרשי הגודל בין התינוק הקטן למיטת הנוער הגדולה?
ישנם כמה פתרונות יצירתיים ,מעוצבים אשר לא דורשים הוצאות גדולות ,דרכים שונות לתחום את המיטה כך שגם הילד וגם אתם ההורים תרגישו בטוחים ושקטים ותוכלו לישון טוב במהלך הלילה

  • פתרון אחד : כרית לגב וראש המיטה בהתאמת בד יפה וצעיר התואם את גיל ומין הילד כרית כזו כדי להתאים לפי מידות המזרן שתכנס בדיוק בין המזרן לקיר ותהווה תמיכה נוחה ושימושית.

  • פתרון שני: בניית הגבהות למיטה ובכך ליצור תחושה של תיחום וביטחון לילד וגם להורים.

ישנן אופציות שונות של פתרונות מצוינים הניתנים להסרה כשהילד גדל  ולכן כדאי  להשקיע כבר בגיל שנתיים במיטה רחבה ,ארוכה ,יפה ומעוצבת כזו שלא תצטרכו להחליף יותר בחיים.

בובות למיטות ילדים ונוער
רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם