המדריך לרכישת מיטת ילדים

לפני שניגשים לרכוש מיטת ילדים חשוב להיות ערוכים ומודעים לעצה שיש בשוק. כמובן שיש אלפי סוגים ועיצובים של מיטות ילדים וכאן מתחילה הבעיה במאמר זה ננסה לעזור לכם לפתור בעיה זו.

  • מידות במיטת ילדים
    היום כבר אין סטנדרט למיטות ילדים הן יכולות להיות ברוחב המזרן שהוא 80 ס"מ או 90 ס"מ או שהן מעוצבות עם מסגרת סביבן שמרחיבה אותן בעוד 5-10 ס"מ וכמובן יש גם את האופציה של מיטה וחצי שמגיע לרוב לפי מזרון ברוחב 120 ס"מ.חשוב ללכת לפי מידות החדר, אם הוא לא מרווח אז עדיף לא לרכוש מיטה רחבה מידי שתתפוס את כל החדר, חשוב להשאיר מקום לעוד רהיטים כמו שולחן, ארון וגם למרחב מחייה ולמנוע חדר צפוף ולא נעים לכן עדיף מקסימום רוחב מיטה שיהיה עד מטר 1.
    במידה והחדר מרווח ניתן לרכוש מיטה רחבה, עכשיו השאלה אם מיטת יחיד או מיטה וחצי.
    כשמדובר בגיל צעיר 2-7 לא הינו ממליצים על מיטה וחצי גם אם יש מקום בחדר, בגילאים האלו הילדים עצמם עדיין קטנים בגודלם והם בקושי ממלאים חצי מהמיטה לכן מיטה רחבה מידי לגודלם יכולה לתת הרגשה של בדידות הרגשה שבאופן טבעי הן חשים בגילאים אילו לקראת זמן השינה ולכן בעיקר בכדי להקל עליהם את הפרידה מכם לפני השינה מיטה ברוחב מזרן של 90 ס"מ מספיקה לילד ויחד עם כל הבובות והכריות שמקשטים ומארחים לו חברה במהלך הלילה הוא יוכל להירדם ולישון בקלות. אם אתם אוהבים את העיצוב הרחב אפשר לקבל את זה במסגרת המיטה שיכולה להביא את מידותיה ל1.10 מטר, כך שהתחושה בעין היא של מיטה רחבה אך עדין מתאימה לגיל הילד הצעיר.
    מיטה וחצי נקראת גם מיטת נוער, בימינו בו הילדים גדלים כל כך מהר כבר מגיל 7,8 רוכשים לילדים מיטה גדולה של רוחב מזרן 1.20 מטר, בגלל שמיטה כזו רחבה מלכתחילה לא מומלץ לרכוש אותה גם גבוהה, כלומר עדיף מיטות יחסית נמוכות מה שמביא אותי לעיצוב המיטה.
  • עיצוב מיטת ילדים
    אין ספור עיצובים יש למיטות- מצוירות או בצורת מכונית, עגולה וישרה צבעונית או חלקה כאן יש הרבה אפשרויות וכל הבחירות מתרכזות לטעם וריח שעל זה אין על מה להתווכח… אבל חשוב לציין שבמידה ואחד הקריטריונים לבחירת מיטה הוא טווח ארוך של שנים, אז שמיטה בקווים ישרים נקיים ולא צבעונית במיוחד היא המיטה שעליכם לבחור. במיטה מסוג זה אפשר להכיל גם מיטה נשלפת וגם אחסון מתחתיה ובמידה ואנחנו מעוניינים במיטת נוער עדיף לבחור רק את אחת האופציות. מיטה ישרה בקווים חלקים ונקיים תלוה את ילדיכם לאורך הרבה שנים ותגדל עם הילד.
  • צבע במיטות ילדים
    כשהמיטה אמורה לשמש את ילדינו לטווח ארוך של שנים רצוי לבחור צבע ניטראלי כך שכשהילד יגדל וישנה את טעמו לא תצטרכו לצבוע אותה מחדש או להחליפה. צבעים ניטראליים לא חייבים להיות רק שמנת או לבן ישנם צבעים כמו אפור ירקרק או גוון של מוקה שיכולים להתאים להרבה גילאים ומשדרגים את הרהיט ונותנים לו אופי מיוחד. לכל הצבעים הללו ניתן להוסיף את הקישוטים שבעצם נותנים למיטה את הצבע שלה כמו כריות נוי ובובות או מצעים יפים ומקושטים ובגיל מבוגר יותר במצעים חלקים בצבע בולט ובכרית מבד מיוחד כראש למיטה.

מומלץ לבחור מיטות ילדים ברמת גימור ואיכות מצוינים, כך תוכלו ליהנות ממוצר שילווה את ילדים הרבה שנים גם מבחינת הטעם והעיצוב וגם מבחינת האיכות.

מיטה עם כרית ראש לחדרי נוער

חדרי ילדים, טיפים ויצירת קשר

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם