מה חייבים לדעת שקונים מיטה

אם נודה באמת, קיים מגוון מיטות כל כך גדול ומדהים עבור ילדים, כאלו שמספקות את היצר ההרפתקני של הילדים, צבעוניות, מעוטרות, מעוצבות ועוד כל כך הרבה סוגים, שפשוט קשה לפעמים להחליט איזו מיטה קונים.
הקו המנחה שצריך ללוות אותנו ההורים ולהנחות אותנו בבחירת מיטה לילדינו, הוא הנוחות שתאפשר שנת לילה טובה ככל האפשר עבור ילדינו.
הנוחות שלנו המבוגרים חשובה ביותר, וכך גם נוחותם של ילדינו. לכן, חשוב במיוחד להקפיד שתהיה להם מיטה באיכות טובה שתספק תמיכה מושלמת לגוף הגדל, אפשרות לישון בנוחות ולא פחות חשוב, מיטה יציבה שתספוג את קפיצות הזאטוטים הקטנים והמתבגרים עליה.

מה צריך לשאול עצמכם לפני קניית מיטת ילדים ?

  • גודל המיטה – האם המיטה תשרת את הילדים באופן זמני או שתתאים להם גם כשיתבגרו. מידות המיטה ביחס לחדר ולגופו של הילד – האם רוחב המיטה ואורכה מתאים לחדר הילדים ולילד עצמו ?
  • בטיחות – האם המיטה יציבה מספיק כדי להתמודד עם מעמס כבד שהילדים יטילו עליה?
  • נוחות – האם המיטה נוחה? מיטה טובה צריכה לתת תמיכה ונוחות מרביים, זאת על מנת למנוע ולהקל על כאבי גב בקרב ילדים. ילדים צריכים לבחון ולנסות את המזרון לפני הקנייה, כל גוף הוא שונה ועניין של נוחות הוא אישי, תנו לילדים לנסות כמה אפשרויות ולבחור מבין האפשרויות את זה שהכי נוח לו.

אם חדר הילדים משמש שני ילדים ואינו גדול במיוחד, שקלו מיטת קומתיים כפתרון אופטימלי, רוב הילדים אוהבים מאד מיטות קומתיים. יחד עם זאת, הדבר החשוב במיטות אלו הוא לוודא שהן בטוחות  – שיש מעקה גבוה מגובה המזרן כך שהילד לא יוכל ליפול מהמיטה במהלך השינה וכמו כן, שיש סולם בטיחות. במידה שמיטות קומתיים הם לא הסגנון של ילדכם או שלכם, אבל אתם צריכים פתרון יצירתי בשל גודלו הבעייתי של החדר, שיקלו מיטה מוגבהת עם אפשרות של אזור משחקים מתחתיה, שולחן כתיבה, או שטח אחסון אחר.

בחירת מיטת ילדים צריכה להתאים לחדר של הילד וכן לטעמו האישי.
כפי שצוין בתחילה, מיטות רבות מגיעות עם אזורי עבודה ואחסון שימושיים, כדי לעזור לכם ליצור את המקום המושלם עבור ילדכם שיוכל לשחק, ללמוד ולישון בנוחות.
אז לא משנה אם אתם קונים מיטה ראשונה לילד בן 3, או לנער מתבגר, חשוב לדעת על אילו דברים צריך להתמקד כדי שהבחירה תהיה נכונה מבין כל האפשרויות העומדות בפנינו.

מיטה וחצי לחדרי ילדים ונוער
רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם