מיטות קומתיים – יתרונות וחסרונות

למיטות קומתיים קיים צורך ממשי במדינתנו כשחדרי בשינה שנבנים אינם גדולים במיוחד ואנחנו רוצים להשאיר שני ילדים יחד וגם להכניס שולחן וארון לפעמים יש צורך במיטת קומתיים ישנם כמה דגמים של מיטות קומתיים ולהם יתרונות וחסרונות.

  • יתרונות – כמובן שהעיקרי הוא חיסכון של מקום בעצם מדובר בשתי מיטות שתופסות מקום של אחת, כך בעצם אין בעיה להכניס לחדר גם שולחן כתיבה אפילו כזה ששניים יוכלו לשבת עליו וכמובן ארון מספיק גדול להחיל בגדים של שני ילדים.
    אך יש עוד יתרונות למיטת קומתיים ,החוויה של הילד זהו דגם של מיטה שעושה גם כיף לילד משנה את חווית השינה למשהו אחר כפי ונעים הילד נהנה ללכת לישון גבוהה ולעיתים קשיי ההרדמה נעלמים, לפעמים ישנם וויכוחים בין הילדים למי יקבל את המיטה העליונה ,המלצה שלנו ,תורות, תחליטו מראש על תקופת זמן מסוימת שבסופה יתחלפו הילדים, מניסיון אתם תראו שבאופן עצמאי כל ילד ימצא את מקומו ולאחר חלופה אחת הם כבר יסכימו ביניהם על מי למעלה ומי למטה.
    היתרונות הללו גם מביאים הורים לרכוש מיטת קומתיים גם כשיש רק ילד אחד ישן בחדר, כך ניתן להכניס שולחן כתיבה מתחת למיטה הגבוהה ולא עוד מיטה או אפילו להפוך את החלל שנוצר לארון או ספרייה לאחסון של בגדים או צעצועים וספרים, ביו-יו ילדים יש מגוון רחב של דגמים ורעיונות אין סופיים לבניית מיטות קומתיים
  • חסרונות – (בעיקר בדגמים מסוימים) במידה והמיטה העליונה מחוברת למיטה הגבוהה כך שהמיטות לא יהיו ניתנות להפרדה ביניהן כרי שהרהיט הוא זמני אומנם יכול להיות שיהיה בשימוש של עשור אפילו אך אם הילדים יתפצלו לחדרים נפרדים לא יהיה יותר אפשר להשתמש בשתי המיטות, כך שמומלץ לרכוש מיטת קומתיים מפוצלת לשתי מיטות נפרדות ושתמיד יהיה ניתן לפצל ביניהן.
    גם עניין הגובה יכול להיראות לחלק הורים כחסרון, יכול להיות חשש ופחד שמה הילד ייפול, חשוב לדעת שביו-יו ילדים מקפידים שאדם מבוגר יוכל לשבת על המיטה התחתונה מבלי לקבל מכה בראש ולהיפצע, לכן הגובה של המיטה הנמוכה משפיע על הגובה של המיטה הגבוהה, מכאן יצאנו עם דגם של מיטת קומתיים נמוכה כך שהגובה של המיטה הנמוכה הוא כ30 ס"מ מרצפה .

לסיכום הרבה חסרונות אין במיטות קומתיים אנחנו מאמינים ביצירתיות ולכן תמיד מוצאים את היתרונות בכל צורך ולהפוך אותו למוצר שימוש ופרקטי אך לא פחות חשוב ,מעוצב ויפה ושיישאר רלוונטי לזמן ממושך .

מיטת קומתיים מרחפת בשילוב מגירות צבעוניות
רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם