עיצוב חדר ילדים

חדר הילדים נעשה בשנים האחרונות לאחד החדרים החשובים בבית, בו מתעצבת דמותם של הילדים ובו הם שוהים זמן רב במשחק שינה וחלום. ככל שנקדיש יותר תשומת לב לחדר הילדים, כך חשיבותו בעיני הילדים והרצון שלהם לבלות בו יתעצמו, ויהפכו את החדר לאהוב יותר, שימושי יותר ולזיכרון מתוק בחייהם.

עיצוב החדר מתייחס לכל האלמנטים בחדר:

  • רהיטי ילדים רהיטי ילדים שולחן, מיטה, ארון וכוורות אחסון
  • פריטי עיצוב משלימים טפטים, וילונות, שטיחים, תמונות וכריות נוי

כדאי להתייחס נכון לכל האלמנטים וחשוב לקשר ביניהם בצורה נכונה תוך מחשבה על כל פרט בחלל הכולל לא רק ריהוט אלא גם פריטים משלימים, עד הפיכתם  לכזה היוצר תחושה שהרהיטים קדמו לקירות. חשוב שכל רהיט מרהיטי הילדים בחדר יהיה מעוצב כיחידה עצמאית, כלומר עומד בפני עצמו, כשהקו המקשר ביניהם יוצר את הזרימה בחדר, הוא גימור אחיד, צבע, או משחק צבעים מקשר.
עיצוב חדרי ילדים עם רהיטי ילדים עצמאיים, יוצר גמישות בריענון החדר על ידי שינוי מיקום, תוספת ריהוט עתידי, או במעבר דירה כשיש צורך להתאים את הריהוט לחלל חדר חדש. בעיצוב חדר בצורה זו יש להשקיע מחשבה ותכנון ביצירת פינות עניין ולשים דגש על פריטי עיצוב משלימים.
את הפריטים המשלימים רצוי להתאים לריהוט בצבע ובצורה ,גם בין הפריטים המשלימים , שטיח, וילון, אהיל יש צורך בהתאמה נכונה.
אפשר ליהנות מדוגמאות שונות בחדר למשל לשלב בין פסים ועיגולים אך מאוד חשוב שההתאמה תהיה נכונה, מרקם הבד והצבע יאפשרו את השילוב הנכון.

כשאתם עומדים בפני עיצוב חדר ילדים, מה שחשוב זה לתכנן ולהגדיר מה הם הצרכים המיידים של ילדכם וגם להשתדל לחשוב כמה שניתן על צרכים עתידיים. חשוב שהחדר יהי מתוכנן באופן המאפשר להם לצמוח עם הילדים ולהעניק להם אווירה מעוצבת ונעימה, מדויקת עבור צרכיהם המשתנים שיוכלו לשמש אתכם לאורך שנים.

חדר יצירה צבעוני לילדים
רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם