הבסיס בעיצוב חדרי ילדים

עיצוב פנים לחדרי ילדים כולל למעשה את עיצוב החלל בו הילד מבלה חלק ניכר במהלך היום. כשאתם עומדים בפני עיצוב חדר ילדים, מה שחשוב זה לתכנן ולהגדיר מה הם הצרכים המיידים של ילדכם וגם להשתדל לחשוב כמה שניתן על צרכים עתידיים. תכנון נכון הוא המפתח לחדרי ילדים שיוכלו לשמש אתכם לאורך שנים.

עיצוב החדר מתייחס קודם כל לרהיטים הבסיסים שבחדר, מיטה, שולחן, ארון, אך בנוסף גם לפריטים המשלימים את האווירה והלוק הכללי של חדר הילדים שטיח, וילון, תמונות, טפט וכו'.
רצוי להתייחס לשני האלמנטים באותה החשיבות הרי שהם משלימים אחד את השני ויחד מהווים את המראה הכללי של החדר.

את הרהיטים בחדר אנחנו בונים לפי מידות החדר ומתייחסים לנתונים הקיימים כמו נקודות חשמל, טלוויזיה גובהה ומיקום חלונות. חשוב שכל רהיט מרהיטי הילדים בחדר יהיה מעוצב כיחידה עצמאית, כלומר עומד בפני עצמו, כשהקו העיצובי ואחידות הצבעים מקשרים ביניהם. עיצוב חדרי ילדים עם רהיטי ילדים עצמאיים יוצר גמישות, אם בשינוי מיקום הרהיטים בתוך החדר או לחדרים אחרים בבית ,בהוספת רהיט עתידי  או במעבר לדירה חדשה, בכדי לעצב חדר ילדים בצורה שכזו חשוב להשקיע מחשבה במעוד מועד ולתכנן את הרהיטים בצורה הנכונה ביותר.

בעיצוב הפריטים המשלימים ניתן לממש פנטזיות עכשווית, טפט נסיכות או פיראטים ,תמונות עם ציורי חיות צבעוניות ולכל טפט או תמונה ניתן למצוא בד תואם שאתו תופרים וילונות, כריות נוי ואף אהיל. כשגיל הנסיכות והפיראטים מסתיים ניתן להחליף בקלות את הפריטים האלו שיתאימו  לגיל בוגר יותר.

את החיבור של הפריטים המשלימים לרהיטים עצמם עושים דרך התאמה נכונה של צבעים. בגילאים הבוגרים ניתן לעצב את הפריטים המשלימים בדוגמאות שונות בחדר למשל לשלב בין פסים ועיגולים אך מאוד חשוב שההתאמה תהיה נכונה, מרקם הבד והצבע יאפשרו את השילוב הנכון, ועדין לשמור על התאמה נכונה לרהיטי החדר. ביו-יו ילדים יעזרו לכם לעצב את החדר בצורה המושלמת לילדכם, עם רהיטים בקוו עיצובי נקי ומודרני ופריטים המשלימים ייחודיים ומקוריים.

בתצוגה שבסטודיו ניתן לראות דוגמאות לעיצוב של חדרי ילדים בכל הגילאים וכן גם חדר שמעוצב לשני ילדים ולאו דווקא מאותו המין, בסטודיו של יו-יו ילדים ניתן לעיין בקטלוגים רבים של טפטים ומדבקות קיר דוגמאות לשטיחים מעוצבים כריות נוי ועוד קישוטים לחדר, כמו כן יחד עם המעצבות תתכננו לפי מידות החדר את העיצוב הפונקציונאלי והמתאים ביותר לילדיכם וכך תוכלו להגשים לעצכם ולילדיכם חלום.

חדרי ילדים ונוער בעיצוב אישי
רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם